رنگ اپوکسی پلی آمید بهداشتی چیست و ویژگی های آن کدامند؟

رنگ رویه اپوکسی پلی آمید بهداشتی

رنگ اپوکسی پلی آمید ،این رنگ  صنعتی بعنوان رنگ رویه بر پایه رزین اپوکسی و سخت کننده پلی آمید با ترکیبی از رنگدانه دی اکسید تیتان و پیگمنتهای غیر سمی تولید و میگردد.

رنگهای اپوکسی پلـــی آمید مقاومت خوبی در برابــر مواد شیمیایی ، رطوبت ،آب ، ضربه و شرایـــط سخت دارند ولیکن دربــرابـــر اشعه UV مقاوم نیستند.رویه اپوکسی پلی آمید بهداشتی بر پایه فرمولاسیون اپوکسی با بهترین مواد اولیه درجه یک موجود تهیه گردیده است .

مهم ترین کاربرد این محصول استفاده بر روی سطوح بتنی و فلزی، تجهیزات تلمبه خانه های آب ، خطوط لوله و انتقـــال آب آشامیدنی ، تجهیزات غوطه ور  در آب شیرین و شرب، مخازن بتنی و فلزی حاوی آب شرب با براقیت بالا استفاده می باشد.

این پوشش های اپوکسی نسبت به سایر پوششها مقاومت عالی در برابر اغلب مواد خورنده داشته و در برابر انواع مواد شیمیایی ( اسیدها و بازها)، حلالها و عوامل سایشی و فرسایشی پایداری بالای دارند. طیف متنوعی از سطوح مختلف با این نوع پوششها قابل حفاظت است.

رویه اپوکسی پلی آمید بهداشتی دارای مقاومت و پایداری عالی در برابر آب جهت استفاده در لوله ها و مخازن آب آشامیدنی می باشند.

ویژگی های رنگ رویه اپوکسی پلی آمید

درصد جامد وزنی جزء A (درصد):

3 ± 77

درصد جامد وزنی جزء A+B(درصد):

3 ± 72

درصد جامد حجمی (درصد):

3 ± 55

دانسیته جزء A(گرم بر سانتیمتر مکعب):

05/0 ± 56/1

دانسیته جزء A+B(گرم بر سانتیمتر مکعب):

05/0 ± 38/1

ضخامت فیلم تر (میکرون):

110-90

ضخامت فیلم خشک (میکرون):

60-50

میزان پوشش تئوری (متر مربع بر لیتر):

11-9

زمان خشک شدن سطحی (ساعت):

حداکثر 3 ساعت

زمان خشک شدن عمقی (ساعت):

حداکثر 18 ساعت

فرصت کاربری ( ساعت):

حداکثر 6 ساعت

حداقل زمان لازم برای بازپوشانی (ساعت):

8 ساعت

حداکثر فرصت بازپوشانی (ساعت):

48 ساعت

زمان سخت شدن کامل (روز):

7 روز

 

روش استفاده و بکار گیری

درابتدا جز اول را بوسیله همزن مخلوط نموده تا بطور کامل یکنواخت گردد سپس جز دوم را بـــه آن اضافــــه می نماییم و بار دیگر بوسیله همزن دو مواد را مخلوط نموده و پس از آن حدود ۲۰ دقیقه به مخــلوط اجــازه میدهیم تا واکنش لازم بین دو جز صورت پذیرد. هم اکنون رنگ آمـاده اجرا می باشد.با توجه به عمـر مفید رنگ بعد از ترکیب ‚ رنگ آماده شده را در دمای ۲۵۰c  حداکثر تـا ۸ ساعت مصرف نمایید.دمای هوا در هنگام کار بین 10-40 درجه سانتیگراد باشد.

رنگ افروز فرنام ، بهترین تولید کننده رنگ اپوکسی در ایران .

تولید کننده رنگ های ترافیکی ، ساختمانی ، جدولی و شب نما و…با بالاترین کیفیت و استاندارد های بین المللی و داخلی آماده انجام سفارش های شما در زمان مناسب میباشد.

جهت کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان فروش ما در رنگ افروز فرنام با شماره 02635501444 ارتباط باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x