چسب چشم گربه ای | Plastic Road Glue

از میخ های زرد چشم گربه ای برای مشخص کردن حد و حدود و مرز بندی بهتر خیابان ها استفاده می گردد، از این رو شهرداری ها و کارفرمایان خصوصی از این نوع پلاستیک های زرد مربعی برای زیباسازی و مرزبندی زمین استفاده می نمایند.

میخ زرد چشم گربه ای توسط چسب به زمین متصل می شود و از این رو باید چسبی مناسب برای این منظور استفاده گردد.

شرکت رنگ افروز فرنام همواره تلاش کرده است که، نیاز های مشتریانش را در اولویت قرار دهد. این نوع چسب با نام دیگر چسب اپوکسی ترافیکی نیز شناخته می شود.

این نوع چسب بر پایه رزین اپوکسی می باشد و کاربرد آن برای چسباندن تجهیزات و به خصوص میخ های زرد چشم گربه ای بر روی آسفالت و بتن است.

 

انواع چسب چشم گربه ای (اپوکسی دو جزئی)

چسب میخ های زرد چشم گربه ای (اپوکسی) نیز با توجه به نیاز و شرایط مورد استفاده مشتری انواع گوناگونی دارد.

هر کدام از چسب های اپوکسی کاربرد گوناگونی دارند که می توانند انواع متفاوتی داشته باشند و به همین دلیل قیمت آن وابسته به کاربرد آن تغییر می یابد.

با رنگ افروز همراه باشید.

  • چسب دو جزئی مایع

همانطور که از نام این نوع چسب پیداست، این نوع چسب مایع می باشد. این نوع از چسب های چشم گربه ای مایع از اپیکلورو هیدرین و بیسفنل آ تشکیل می گردد و خلوص بالایی دارد.

از ویژگی های آن می توان به خشک شدن سریع و مقاومت مکانیکی و شیمیایی بالای آن اشاره کرد.

  • چسب دو جزئی پودری

این نوع از چسب اپوکسی پودری پس از ترکیب با رزین پلی استر هیبرید و پس از قرار گرفتن در دمای 150درجه سانتی گراد و بالاتر سطحی براق و صاف با مقاومت مکانیکی و شیمیایی بالا و با انعطاف پذیری خوب و خشک شدن سریع ارائه می دهد.

موارد کاربرد چسب چشم گربه ای

چسب دو جزئی با زمان کیورینگ سریع، از چسبندگی و دوام عالی ، مقاومت فوق العاده در شرایط جوی مختلف، مقاومت عالی به ضربه و مواد شیمیایی برخوردار است.

این محصول جهت چسباندن علائم چشم گربه ­ای و دیگر تجهیزات ترافیکی بر روی سطوح آسفالتی و بتنی طراحی شده است.

نحوه اجرا و استفاده از چسب چشم گربه ای

ابتدا باید سطح مورد نظر را از هرگونه آلودگی و رطوبت پاک نموده و درصورت وجود جای چسب قدیمی از اسپری و یا ابزار چسب پاک کن استفاده گردد به صورتی که سطح مورد نظر فاقد هر گونه آلودگی یا رطوبت باشد.

سپس چسب چشم گربه ای بایستی با مقدار مناسب از جزء دوم مخلوط شده و به مدت زمان دو دقیقه هم زده شود تا از اختلاط کامل دو جزء اطمینان حاصل گردد.

نسبت وزنی اختلاس : به ازاء یک کیلوگرم از جزء اول، یک تیوپ 25 گرمی جزء دوم باید استفاده شود.

نکات و شرایط نگهداری چسب های اپوکسی

این چسب قابل اشتعال بوده و باید دور از شعله و حرارت باشد و نیز مجری موظف است ضمن مطالعه و رعایت شرایط MSDS این محصول در هنگام مصرف از ماسک مخصوص و دستکش ایمنی استفاده نموده و در محیط­ هایی که از تهویه مناسب برخوردارند چسب استفاده گردد.

میخ زرد چشم گربه ای

این چسب می بایست در دمای زیر 35°C و به دور از تابش مستقیم خورشید و حرارت نگهداری گردد. در این شرایط تاریخ انقضاء آن 3 ماه می باشد.

شرکت رنگ افروز فرنام با بالاترین و بهترین کیفیت ، هماهنگ و به روز با استاندارد های جهانی و ملی ، آماده اجرا انواع رنگ های ترافیکی و… با کادری مجرب و کیفیت بالا  میباشد.جهت مشاوره ، با میتوانید با مشاوران حرفه ای شرکت رنگ افروز فرنام تماس بگیرید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

1 دیدگاه
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
1
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x