رنگ مناسب فضاهای کوچک | چه رنگی برای فضاهای کوچک مناسب است؟

رنگ برای فضاهای کوچک

رنگ برای فضاهای کوچک : 

ما در این مقاله که توسط گروه نرم افزاری الوان رنگ افروز فرنام تهیه گردیده است می خواهیم به شما رنگ های مناسب برای رنگ آمیزی و نقاشی ساختمان در فضاهای کوچک را شرح دهیم. بنابراین با ما تا انتهای مقاله همراه باشید.

رنگ بنفش

رنگ برای فضاهای کوچک ممکن است رنگ های پر جلوه مانند بنفش برای فضاهای کوچک بهتر باشند. آيا می توانید تصور کنید که این رنگ در یک اتاق نشیمن بزرگ چطور خواهد بود؟ با محدود کردن این رنگ در ورودی، می توانید هنوز رنگ محبوبی در خانه داشته باشید بدون اینکه سرتاسر آن را پوشش دهد.

رنگ فیلی

رنگ فیلی رنگ برای فضاهای کوچک است. هرچه فضا کوچک تر باشد شما می توانید از رنگ های تیره تر برای آن استفاده کنید. این رنگ طوسی، رنگی مدرن و به روز و در عین حال راحت و شیک نیز است.

رنگ برای فضاهای کوچک
رنگ برای فضاهای کوچک

رنگ آبی نفتی

سایه می تواند دوست شما باشد مخصوصا برای رنگ برای فضاهای کوچک . رنگ کردن یک اتاق به رنگ تیره این واقعیت را که آن اتاق کوچک است مخفی می کند. رنگی مثل آبی تیره حس عمق در فضا ایجاد می کند.

رنگ بژ

یک رنگ مناسب فضاهای کوچک رنگ بژ است. رنگ خنثی در واقع هیچ وقت از مد نمی افتد. این رنگ برای کسی است که نمی تواند از سفید استفاده کند اما آمادگی ترکیب رنگ های سرزنده را هم در فضایش ندارد.

رنگ سبز آبی

این رنگ عجیب حس ساحل را دارد اما در عین حال کلاسیک نیز است. دکوراسیون کرم رنگ خنثی مانند این آینه و میز و صندلی روی سبز آبی می آید و این تضاد، کلیدی است که باعث می شود فضای کوچک داینامیک به نظر برسد.

رنگ نسکافه ای

فاکتور راحتی یک اتاق کوچک را با تاکید بر روی قهوه ای تیره نشان دهید. این رنگ با اندکی طوسی، در نشیمن های کوچک ایجاد حس صمیمیت می کند.

رنگ خاکستری مایل به آبی

خاکستری می تواند رنگی کسل کننده باشد، پس نوعی را انتخاب کنید که مقداری درخشش در خود داشته باشد. این رنگ با سایه ها و زمان های مختلف روز تغییر می کند، بنابراین همیشه جذاب است.

رنگ سفید گچی

سفید گچی را می توان رنگ برای فضاهای کوچک نامید.سفید نور را بر می گرداند و باعث می شود دیوارها دورتر از هم به نظر برسند. بنابراین یک فضای کوچک بزرگ تر به چشم می آید. در حالیکه رنگ های سفید می توانند ته رنگ آبی، صورتی یا حتی سبز داشته باشند، این رنگ، سفید در خالص ترین حالت ممکن است، بدون هیچ رنگ دیگری. این رنگ نه تنها سرد نیست بلکه رنگی روشن و شفاف است. 

رنگ کاهی

این رنگ زیر مجموعه زرد و برای فرزندان تان گزینه بسیار مناسبی است، چرا که رنگ رنگی و بامزه و مناسب نوجوانان است. لزومی ندارد اتاق فرزندتان را از سایر بخش های خانه جدا کنید و درب آن را ببندید.

 رنگ طاووسی

اینکه اتاق شما کوچک است به این معنی نیست که پالت رنگی شما محدود است. رنگ های پر رنگ رنگ هایی کاملا مناسب هستند، کافیست رنگی را انتخاب کنید که در عین حال هم آرامش بخش و هم پر جنب و جوش باشد، مانند رنگ طاووسی.

رنگ گلی

گلی رنگی مناسب برای فضاهای کوچک است که رنگی فوق العاده ملایم از صورتی، به یک اتاق کوچک گرما اضافه می کند. آن را با طوسی و مشکی ست کنید تا مطمئن شوید فضا خیلی رویایی و تخیلی نشود.

رنگ ساجی

رنگ سبز خزه ای ملایم را با مخلوط اندکی طوسی در آن برای فضایی دارای پنجره انتخاب کنید. در تابستان، این رنگ با برگ درختان ترکیب می شود و هنگامیکه هوا بسیار سرد شد، به شما یادآوری می کند که بهار در راه است.

رنگ استخوانی

اگر می خواهید نور را در نشیمن کوچک تان بیشتر کنید، مخصوصا اگر پنجره های زیادی داشته باشد، رنگ استخوانی را برای دیوارها انتخاب کنید. این رنگ مقداری گرما به فضا اضافه می کند و حس شیک بودن همه چیز را حفظ می کند.

آبی آسمانی

رنگ برای فضاهای کوچک را می توان آبی آسمانی نامید. هیچ رنگی به اندازه آبی آسمانی برای اتاق خواب آرامش بخش نیست. این رنگ ملایم آبی به فضای شما کمک می کند تا کمی بزرگ تر احساس شود.

پوست تخم مرغی

اولین رنگی که ما همیشه به سراغ آن می رویم سفید است، چرا که همه چیز را باز می کند و باعث می شود روشن به نظر برسند. اما سفید خالص ممکن است برای سبک شما خیلی سرد باشد. از سایه های گرم تر سفید استفاده کنید تا کمک کند اتاق شما  فریبنده تر احساس شود.

شرکت رنگ افروز فرنام ، بهترین تولید کننده رنگ در ایران ، تولید کننده رنگ های ترافیکی ، رنگ اپوکسی ، رنگ جدولی ، شب نما ، تینر ترافیکی و… با استاندارد های داخلی و بین المللی میباشد.

رنگ افروز فرنام = بهترین تولید کننده رنگ در ایران

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest

0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0
افکار شما را دوست داریم، لطفا نظر دهید.x